• Fran Lebowitz Ik ben geen sadist. Ik vind dat iedereen warme kleren moet hebben en genoeg te eten en een behoorlijk onderdak. Maar ik vind wel dat, als ze niet van plan zijn zich plezierig te gedragen, ze maar in moeten pakken, door moeten eten en thuis moeten blijven.
    Bron: Metropolitan life
    Fran Lebowitz
    Amerikaans actrice en humorist 1950-
    - +
    +4
Laden...
Fran Lebowitz - Ik ben geen sadist. Ik vind dat iedereen warme kleren moet hebben en genoeg te eten en een behoorlijk onderdak. Maar ik vind wel dat, als ze niet van plan zijn zich plezierig te gedragen, ze maar in moeten pakken, door moeten eten en thuis moeten blijven.
Ik ben geen sadist. Ik vind dat iedereen warme kleren moet hebben en genoeg te eten en een behoorlijk onderdak. Maar ik vind wel dat, als ze niet van plan zijn zich plezierig te gedragen, ze maar in moeten pakken, door moeten eten en thuis moeten blijven. van : Fran Lebowitz
X
yellow-wheat forest hills-sunrise lake-forest mountains-with-lake plant-drops purple-flower river-forest road-with-clouds sky-stars straat-stad sun-over-waterfall z-love-children-sun z-love-geliefdes-zon z-love-hands-sun z-love-hands z-love-leaves z-love-parijs z-love-small-hearts z-love-zwanen

Lettergrootte:

20 px 24 px 28 px 32 px 40 px 48 px

Lettertype:

Arial TNR Verdana Courier New Comic Monospace

Kleur:

Wit Blauw Rood Geel Groen Zwart

Schaduw:

Geen Wit Zwart
yellow-wheat Ik ben geen sadist. Ik vind dat iedereen warme kleren moet hebben en genoeg te eten en een behoorlijk onderdak. Maar ik vind wel dat, als ze niet van plan zijn zich plezierig te gedragen, ze maar in moeten pakken, door moeten eten en thuis moeten blijven.
- Fran Lebowitz Citaten.NET