-
Het is beter te geven dan te ontvangen; maar er is meer nederigheid nodig om te ontvangen dan om te geven.
+15
Het is beter te geven dan te ontvangen; maar er is meer nederigheid nodig om te ontvangen dan om te geven. van : Sören Kierkegaard
Sören Kierkegaard